Audi A3 2.0 tdi

Pravilnik foruma PROČITATI
Odgovori
The_Saint
Audi Regular
Audi Regular
Postovi: 4
Pridružio se: 1 month ago
Kontakt:

Audi A3 2.0 tdi

Post od The_Saint » 1 month ago

Pozdrav svim članovima foruma,

Rešio sam da pređem sa VW na Audi, model koji trenutno gledam je Audi A3 2.0 tdi S-line sa 140ks. Auto je 2006 godište, mnogo mi se svideo, ali sam skeptik jer sam čuo razne priče za taj famozni 2.0 tdi motor. Na ovom modelu je BKD. Molim sve poznavace i stručna lica za savet. Kakav je motor, koje su mu mane generalno? Da li ga uzeti ili preskočiti kupovinu?

Hvala svima unapred,



glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 284
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od glogi » 1 month ago

Sta ima da nije ispricano za taj motor. Glavna mana svih je uljna pumpa, ali vecina njih je sa vec prilicnim kilometrima i za sebe i ako je pumpa yebavala, ona je vec zamenjena i u dosta slucajeva prepravljena da ne stvara probleme.

Tako da biraj da je sam auto sto bolje sacuvan i sa sto vise opreme. A kad pricas o sline-u to je kod nas sirok pojam, pocev od jedne fake nalepnice pa do zaista pravog sline-a.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока


The_Saint
Audi Regular
Audi Regular
Postovi: 4
Pridružio se: 1 month ago
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od The_Saint » 1 month ago

Iskren da budem, nisam dovoljno stručan da bih diskutovao oko te opreme. Na oko mi je baš dobar, enterijer je fin, sedišta daleko udobnija nego u VW, tako da su me ti neki detalji kupili i oko toga nemam dileme. Jedino oko čega se još lomim je motor. Koliko sam čitao, ovaj BKD nema problem sa diznama već onaj 2.0 tdi sa Siemens diznama koji ide u Passat B6. Za uljnu pumpu sam čuo da ume da pravi problem ali ako je to jedina stvar uz sve one standardne prateće probleme koje muče svaki dizel agregat, onda sam bezbrižan. Važno mi je samo da nije motor koji će biti rupa bez dna i stalan izvor ulaganja.

Korisnikov avatar
subic
Sponzor
Sponzor
Postovi: 444
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od subic » 1 month ago

A3, Golf, Octavia nemaju problem sa uljnom pumpom na tom 2.0 motoru, vec puca glava.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


The_Saint
Audi Regular
Audi Regular
Postovi: 4
Pridružio se: 1 month ago
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od The_Saint » 1 month ago

Da li može da se proveri koji je tip glave motora? Čitam nešto da postoje A, B i C glave i da je ta C modifikovana i daleko otpornija na habanje. Ispravi me ako grešim.

glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 284
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od glogi » 1 month ago

Ja sad obratih paznju da pitas za a3, a ne a4...
Ni to sto kazes siemens dizne problem kao kod passata b6, nisu to isti motori.... kod mene je recimo 2.0tdi sa siemens diznama, oznaka motora BRD, ali sa takvom oznakom je isao samo u a4.


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока


The_Saint
Audi Regular
Audi Regular
Postovi: 4
Pridružio se: 1 month ago
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od The_Saint » 1 month ago

Prevrnuo sam google uzduž i popreko, iskopao da je BKD na A3 od pouzdanijih 2.0 tdi motora. Zbog poprečne pozicije motora, nema problem sa uljnom pumpom. Takođe, Bosch dizne su poprilično pouzdanije. Vidim da je kod BKD glavni problem glava motora ali i tu postoji rešenje. Od 2006 godine se rade glave sa oznakom C koje su otporne na habanje i nisu pucale. Ja gledam upravo model A3 2.0 tdi 2006 godiste. Proveriću na glavi motora koja oznaka stoji, ako je C, uzeću ga.

glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 284
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A3 2.0 tdi

Post od glogi » 1 month ago

Eto sam si sve rekao... Cekamo da pronadjes.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока


Odgovori
  • Slične teme
    Odgovora
    Pogledano
    Poslednji post

Povratak na “PRAVILA FORUMA”