2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Odgovori
_Lauda_
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 6
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od _Lauda_ » 2 weeks ago

Pozdrav.

Trenutno sam vlasnik VW Passat B7 i imam problem, jako tesko pali.
Auto je 2011. godina, 2.0 CR TDI 103kW CFFB, presao originalnih 123000km.

Evo kratak uvod sta se sve izdesavalo u poslednjih mesec dana....

Pre 20ak dana propala mi je pedala kvacila u voznji. Nakon par pumpanja pedale dobio sam kvacilo da vraca do pola i uspeo sam da se odvezem do ovlascenog VW servisa.
Tu su preventivno zamenili kociono ulje, jer nigde nije bilo tragova curenja (sumnjali su na cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem). Pre 9 dana ista stvar se desila kada sam krenuo da upalim auto, pedala propala opet ali ovaj put uz curenje kocionog ulja negde ispod zastitne plastike motora.

Pregledom u VW servisu ustanove da je propisao cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem i treba zamena koja je komplikovana jer komplet kvacilo mora dole. S obzirom da je auto presao malo jace od 123000km odlucim se da uradim i set kvacila (bez plivajuceg) kad vec menjam druk lezaj. Ugradjeni set je Sachs, kao sto je i bio po fabrici. Svi delovi poruceni u ovlascenom VW servisu i zakazana zamena koja je odradjena pre 2 dana.
Nakon popravke, kvacilo super radi, dobro odvaja, glatko menja brzine. Upalio je normalno nakon preuzimanja auta, mada je bio na radnoj temp. kada sam ga upalio, jer su radili test voznju u servisu.

To vece nakon preuzimanja sa servisa krenem na put nazad za NS i ucinilo mi se da je kao malo duze verglao nego inace. U putu sve ok, parkiram u garazu. Juce ujutru da upalim kad nece da sastavi.
Prvi put sam ja prekinuo verglanje nakon 5 sekundi, drugi put sam ga pustio da vergla da bi upalio nakon jedno 8-9 sek verglanja. U voznji sve ok, prima gas dobro, ne trza, obrtaji stabilni. Cim odstoji auto duze od 15-30min opet problem sa paljenjem. Treba jako dugo da vergla da bi upalio.
Ukoliko ugasim i upalim nakon par sekundi treba jedno 2sek da upali, nije kao pre, ali upali.
Nebitno da li je topao ili hladan motor problem se javlja cim prodje odredjeno vreme.

Da napomenem, auto je bio u dvoristu 7 dana dok sam cekao delove za kvacilo. Pred odlazak u servis sam upalio auto sasvim normalno nakon 7 dana mirovanja.

Zvao sam odmah ovlasceni VW servis gde sam i popravljao i kazu kao da dodjem da utvrde sta je, a to tek mogu u subotu.

Moje pitanje sada glasi, sta su mogli mozda da zeznu prilikom zamene seta kvacila da dovede do ovog problema??
Imam osecaj kao da mu fali goriva, jer vergla jako i istim tempom dok ne sastavi. Akumulator je menjan u novembru.

Imam osecaj da mi nece uvaziti reklamaciju, jer sam se inicijalno zalio na popravku kada sam nazvao, cak su odmah i rekli “pa kao to nema veze sa kvacilom”.
Moze se desiti i da je kvar izolovan slucaj, ali nekako mi osecaj govori da je verovatnoca za to jako mala.

Ne zelim da stedim na delovima, hocu da ugradim kvalitetno i da bude uradjeno kvalitetno jer mi treba pouzdan auto.
Molim vas ako mi mozete dati neke smernice, sugestije sta bi moglo biti u pitanju, pre nego odem sutra na reklamaciju.

Izvinjavam se moderatorima ako nije dobra sekcija u kojoj sam pisao, s obzirom da se radi o VW.

Kome da se javim u vezi promene statusa na forumu? Od pre jedno 6-7 meseci sam konacno postao punopravan clan kluba. :)



Korisnikov avatar
Nemanja
Administrator
Administrator
Postovi: 15257
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od Nemanja » 2 weeks ago

Javi koji ti je broj clanske karte i ime i prezime pa cemo te prebaciti u Punopravne clanove.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7
viewtopic.php?f=195&t=7361

Audi A1
viewtopic.php?f=178&t=8092

EX:
Audi A4 B8.5 2012
Audi A6 C6 2011
Audi A3 8P 2004
Audi A6 C5 2002
Audi A4 B5 2000

Korisnikov avatar
subic
Sponzor
Sponzor
Postovi: 450
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od subic » 2 weeks ago

Gubi gorivo, mozda neko crevo ima rupicu pa se vrati u rezervoar. Probaj da ga ostavis na kontaktu, 2 3 puta po 10ak s, pa onda pali.
Ili je oslabila pumpa u rezervoaru, sto ce pre biti.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока



_Lauda_
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 6
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od _Lauda_ » 2 weeks ago

Hvala na odgovoru subicu.

Bio sam VW servisu. Nije vezano za kvacilo, niti nesto sto je radjeno oko zamene seta kvacila.

Problem postoji, ali nisu uspeli da utvrde sta je. Nekada zna da vergla 10ak sekundi dok ne upali, nekada pali na dodir kljuca, barem za to vreme dok je bio u servisu.
Bio sam i sa majstorima tu dok su ispitivali.

Eliminisali su pumpu goriva u rezervoaru kao problem jer je posuda od filtera goriva puna.
Na dijagnostici nema apsolutno nikakve greske cak i dok vergla.
Pritisak goriva je dobar (dijagnostika pokazuje 220kPa).

Sumnjaju na senzor radilice ali ostalo je jos na tome da se prati stanje, jer je u servisu poceo da pali dobro sam od sebe.

Imam snimak od jutros sto sam napravio pred polazak u servis, pa mogu okaciti danas u toku dana.

Kazu da je izuzetno netipican problem jer se javlja i kada je motor hladan i kada je topao i da se do sada nisu susretali sa takvim problemom na ovom vozilu odnosno tipu motora.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

_Lauda_
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 6
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od _Lauda_ » 2 weeks ago

Evo i snimak problema

https://youtu.be/x3eS9wT0Q5Y


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

_Lauda_
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 6
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od _Lauda_ » 1 week ago

Verovatno resena misterija.
Regulator pritiska goriva na common railu.

Konektor senzora bio pun nafte jutros kada su krenuli u servisu da istrazuju.

Senzor polozaja radilice zamenili prvo, ali opet nije palio kako treba.

Kao test stavljena kompletna polovna common rail grana od passat cc, upalio iz prve i sve normalno radi. Porucen regulator za zamenu pa cu videti da li je to...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Korisnikov avatar
Nemanja
Administrator
Administrator
Postovi: 15257
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od Nemanja » 1 week ago

Mi se ne mesamo jer sve ide preko ovlascenog...

Za delove kada treba tu smo!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7
viewtopic.php?f=195&t=7361

Audi A1
viewtopic.php?f=178&t=8092

EX:
Audi A4 B8.5 2012
Audi A6 C6 2011
Audi A3 8P 2004
Audi A6 C5 2002
Audi A4 B5 2000

_Lauda_
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 6
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od _Lauda_ » 1 week ago

Trebace delovi kada dodje vreme za mali servis, pa se cujemo. Hvala!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Korisnikov avatar
Nemanja
Administrator
Administrator
Postovi: 15257
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI CR - tesko pali nakon zamene seta kvacila

Post od Nemanja » 1 week ago

Tu smo.

Nema na cemu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7
viewtopic.php?f=195&t=7361

Audi A1
viewtopic.php?f=178&t=8092

EX:
Audi A4 B8.5 2012
Audi A6 C6 2011
Audi A3 8P 2004
Audi A6 C5 2002
Audi A4 B5 2000

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovora
    Pogledano
    Poslednji post

Povratak na “Dizel motori”