svi S i RS modeli

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S1
Preteca svih S modela bio je legendarni Sport Quattro koji je kasnije dobio naziv S1.
Predstavljen je 1983 god. na IAA (Internationalen Automobil-Ausstellung ) u Frankfurtu a prodaja je krenula decembra 1984 god.U odnosu na tada popularni coupe Quatro (Ur-Quatro) sport quatro je bio kraci za 320mm.
Tehnicki podaci: 2140ccm(5cilindara), 225kw(306ks),0-100 4,9 sec.
Cena ovog modela bila je 195 000DM tako da su ga sebi mogli priustiti samo odabrani ljubitelji(cena Porschea carera turbo bila je 100 000DM)
Proizvedeno je ukupno 220 automobila od kojih je 134 bilo u tornado crvenoj,48 u alpin beloj,21 u kopenhagen plavoj,15 u malachit zelenoj i 2 u crnoj boji.
Slika

Slika


S2

Audi S2 proizvodio se od 1990 - 1995 kao coupe, limuzina i avant ukupno 9488 puta. S2 coupe bio je oficijalni naslednik Ur-Quattra.S2 avant je bio prvi sportski karavan srednje klase i proizveden je 1812 puta dok je limuzina sisla sa trake u samo 306 primeraka.
Tehnicki podaci:
(1990 do 1992) 2226ccm(5cilindara),162kw (220ks),0-100 6,1 sec,309 Nm
(1992 do 1995) 2226ccm(5cilindara),169kw (230ks),0-100 5,9 sec,350 Nm
Slika
Slika
Slika

RS2

Ovaj model nastao je u saradnji sa Porscheom ,i proizvodio se od 1994 do 1996 god. Proizvodio se iskljucivo kao avant mada po podacima iz uprave Audija potvrdjena su i 3 komada limuzine RS2 , jedan se nalazi u Audijevom muzeju a ostala dva se voze ulicama Arabskih Emirata.Originalni Porscheovi delovi ne ovom modelu (a inace sa Porschea 911) su spoljni retrivizori, migavci i maglenke u braniku i aluminijumske felne.
Tehnicki podaci: 2226ccm (5 cilindara),232kw (315ks),0-100 5,4 sec , 410 Nm

Slika
Slika



dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

Idemo dalje...

S4 C4(1991-1994)

Sportska verzija Audija 100 C4 nosila je naziv S4 sve do 1994 kada je restilizovani model dobio naziv A6 a samim tim i ovaj model naziv S6.Mogao se dobiti kao limuzina i kao avant , isto tako i sa dve varijante motora i to sa tradicionalnim petocilindricnim ili sa V8 motorom.
Tehnicki podaci:
2226ccm,169kw(230ks),0-100 limuzina 6,8s / avant 7,1s,, max. brzina 244/235, 350 Nm.

4172ccm,206kw(280ks),0-100 6,2s/6,6s,max. brzina 249/247, 400Nm


Slika

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S4 B5 (1997–2001)

Prva sportska verzija audija A4 bio je model S4 , takodje kao limuzina i avant.Tipicno za S4 su natpisi na masci i prtljazniku, modificirani branici i od 1999 aluminijumske obloge retrovizora.Kako A4 tako je i S4 1999 doziveo svoj facelift sto podrazumeva providne farove, drugacije branike, ovalne umesto okruglih maglenki.

tehnicki podaci: 2671ccm V6 bi-turbo,6brzina,195kw (265ks),0-100 5,7s/5,8s,blokada na 250km/h, 400 Nm

za neka trzista proizvodio se sa 250ks u kombinaciji sa tip tronik menjacem.

Slika

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

Ne ide a da ne pomenemo ovaj radak model koji se proizveo u 952 primerka i to 855 avanta i 97 limuzine.To nije bila samo poboljsana verzija audija s6 vec samostalni model firme Quattro GmbH   koja kao audijeva cerka firma modifikuje audi modele.
Tehnicki podaci :4172 cm³ 240 kW (326 kS) na 6500/min 400 Nm na 3500/min, 0-100 5,6 s (5,7s-avant) max.brzina250 km/h (blokada)
Serijski je bilo tri varijanti instrument table i to sa belom , plavom ili crnom pozadinom.Mogo se dobiti u bojama "nogaro plava" i "misano crvena", a sedista komplet u crnoj kozi ili kombinacija koza-alkantara i to u bojama antracit/crna,siva/crna i plava/crna(samo za vozila sa nogaro plavom karoserijom).Moglo se birati izmedju manuelnog menjaca sa 6 brzina i automatik sa 4 stepena prenosa.Jos jedna od mnogobrojnih zanimljivosti iz opreme ovog modela je i to da je jedan od retkih autobobila koji ima grejace u volanu.Mislim da slike govore vise od reci, pa uzivajte :smiley-greet:

http://www.s6plus.de/eIndex.htm

Slika
Slika
[img]http://Slika[/img]
[img]http://Slika[/img]
[img]http://Slika[/img]
Slika
Slika

[/URL]
Slika
Slika
Slika
Slika
http://www.s6plus.de/eIndex.htm

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

RS4 (B5)
1999god. Audi je predstavio model RS4 , zvanicnog naslednika modela RS2.
Za razliku od svog predhodnika koji je Audi radio u kooperaciji sa Porscheom , ovaj model je bio 100%  produkt Audijeve cerka-firme Quattro GMBHkoji su od kraja 1990-e odgovorni za Audi-sport modele.Kao i predhodnik i RS4 je proizveden samo kao Avant.
Cena ovog modela ,koji je radjen samo za evropsko trziste ,u osnovnoj verziji bila je 127 000 DM.
Za RS verziju je modifikovan 2.7 litarski V6 iz modela S4 i to od strane firme Cosworth koja je u to vreme pripadala VW grupi. Rezultat je bio 280kw (380 ks) i 440 Nm.A pored tezine vozila od 1620 kg ubrzanje od 0 do 100 bilo je zavidnih 4,9 sec.
Karoserija se razlikuje po tome sto ima sire rubove napred i pozadi.
Produkcija prvog RS4 modela zavrsila se 2001 god. posle proizvedenih 6030 kom. iako je audi planirao polovinu od toga ali velika potraznja na trzistu dovela je do dupliranja serije.
Zadnji modeli vode se kao modeli 2002 god.
Ah da , umalo da zaboravim, 0-200 za ispod 17 sec i blokada na 250km/h

Slika
Slika
Slika
Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S6 C5 (1999–2005)

Druga generacija Audija S6 ponudjena je iskljucivo sa4.2- V8 motorom stim sto je sada sa 5 ventila tehnikom imao snagu od 250kw (340ks).
Na pocetku proizvodnje u ponudi je bio manuelni 6-stepeni menjac i 5-stepeni automatik (tiptronic), dok se kasnije mogao dobiti samo sa automatik (tiptronic) menjacem.
Ubrzanje limuzine od 0 do 100 je 5,7 sec (tiptronic 6,7) a avanta za 0,1 sec sporije.
Sve to sa 420 Nm.


Slika
Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

RS6 (C5)(2002-2004)

Prvi RS6 predstavljen je sredinom 2002god. A od aprila 2004 bio je samo model RS6 Plus cija je proizvodnja limitirana na 999 kom.
Inace je RS6 zvanicno predstavljen kao naslednik S6 Plus (C4) modela.
Naj upadljivije razlike u odnosu na A6 su:
-Siri rubovi
-Opticki izmenjeni prednji i zadnji branik
-siri pragovi
-ovalne izduvne cevi
-mat aluminijumske obloge retrovizora
-serijske 18" felne (opcija 19")
Limitirana RS6 Plus varijanta se razlikovala od "normalnne" RS varijante po sledecem:
-Sportski izduv sa crno eloksiranim zavrsnim cevima
-mat crna optika inace hromiranih delova(maska,lajsne...),samo su retrovizori ostali isti.
-rupicasti diskovi
-serijske 19" felne
-22kw (30ks) vise snage
-proizveden samo kao Avant
Motor je preuzet iz S6-ice s tim sto su dodate dve turbine i dva intercoolera (kod RS6 Plus iza oba Intercoolera jos po jedan hladnjak vode)
Menjac koji se ugradjivao u ova dva modela preuzet je iz A8 W12.
Sportsko vesanje sa Dynamic Ride Control (DRC)
Ukupno je proizvedeno 8086 modela RS6 u pogonu Nekarsulm.
Limitirana serija RS6 Plus je proizvedena u samo 650 komada i pored najavljenih 999 zbog nedostatka karoserija jer je uveliko vec pocela proizvodnja novog modela A6.
Tehnicki podaci RS6 :

4172ccm,331kw (450ks), 0-100 4,7sec/4,9sec,0-200 17,8sec, 560 Nm,max. brzina ogranicena blokadom na 250km/h

Tehnicki podaci RS6 Plus :

4172ccm,353kw (480ks), 0-100 4,6sec , 0-200 17,3 sec , 560Nm , max.brzina ogranicena blokadom na 280km/h

RS6 limuzina
Slika
Slika

RS6avant

Slika

RS unutrasnjost

Slika
Slika

Motorcic  :lol:

Slika

RS6 Plus

Slika
Slika [/b]

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S3 (8L)(1999-2003)

Prva generacija Audija S3 imala je 154kw (210ks) a kasnije u restyling modelu snaga je povecana na 165kw (225ks).Jedina opcija menjaca bila je 6-brzinski manuelni.
Kao i svi S modeli i ovaj je imao iskljucivo Quattro pogon.
Razlike u odnosu na normalni A3 su:
-modifikovani prednji i zadnji branik
-Sira prednja krila
-siri pragovi
-krovni spojler
-vidljive izduvne cevi
-Quatro pogon (HELDEX-KVACILO)
-elektricno stelujuca recaro sedista
-xenon svetla
tehnicki podaci:
(1999-2001)1781ccm, 154kw (210ks),0-100 6,8 sec ,max. brzina 238km/h, 270 Nm
(2001-2003)1781ccm, 165kw (225ks),0-100 6,6 sec, max. brzina 243km/h, 280 Nm

Slika

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S4 B6 (2003–2005)

2003 god. je predstavljen novi S4 na B6 platformi. Bazni motor iz audija A8 (D2) sada je dostizao snagu od 253kw (344ks), i morao je u odnosu na bazni motor biti skracen za 52mm da bi uopste mogao da se smesti u automobil srednje klase. To se postiglo tako sto se za pokretanje bregastih osovina sada brinuo lanac umesto zupcastog kaisa.
Spolja se S6 razlikuje od A4 po drugacijim branicima, aluminijumskim retrovizorima,sire lajne na vratima,S4 amblem, sire izduvne cevi,18" felne sa 235-40/18 gumama, snizene opruge za 20mm.
U unutrasnjosti , lajsne na pragovima imaju S4 natpis, tabla sa belim cajgerima kao i serijski sportska sedista i xenon farovi.
Sa sestostepenim manuelnim menjacem ubrzanje od 0 do 100 je 5,6sec (avant 5,8, cabriolet 5,9), automatiku je potrebno izmedju 0,2 i 0,3 sec duze.
Kao i kod predhodnika i ovde je ugradjen TORSEN quattro pogon sa simetricnom raspodelom snage 50:50 izmedju prednjih i zadnjih tockova.
Kao i kod veceg brata S6-ice i ovde se sa tip tronic menjacem brzine mogu menjati i na volanu.
Od obog modela su S oznaku pored limuzine i avanta poceli da nose i kabrioleti.
Nazalost ovaj model se nije proizvodio u RS varijanti

Slika
Slika
Slika
Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S6 C6 (od 2006)

U trecoj generaciji audija A6 , S6 je dobio 5,2 litarski v10 motor sa 320kw (435ks)
Jedina opcija bio je 6-stepeni automatik (tip tronic)
2008god. je dobio blagi Facelift da bi se uklopio u restyling modela C6.
Pored toga sto ima mnogo vise snage, s6 se od normalne sestice razlikuje i po sledecem:

-opticki blago izmenjena karoserija
-vertikalne hromirane pregrade u masci
-4 izduvne cevi
-aluminijumski retrovizori
-LED dnevna svetla u braniku

Tehnicki podaci:
5202ccm, 320kw(435ks),0-100 5,2sec/5,3sec ,540 Nm

S6 limuzina

Slika
Slika

S6 avant

Slika
Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

RS6 C6 (od 2008)

Isporuka avanta pocela je u aprilu 2008god. a limuzine u oktobru.Osnovna cena avanta bila je 110.650 evra a limuzine 108.400evra. Kasnija PLUS varijanta je bila limitirana na 500 komada.
Tipicno za ovaj model je integrisano dnevno svetlo u faru , za razliku od S6, i prosirenja koja treba da podsecaju na legendarni Ur-Quattro.
Motor je bio proizvod daljeg razvoja od strane audija konstruisanog V10, koji se uveliko ugradjivao u S modelima i modelima Lamborginija.
Tehnicki podaci:
-4991ccm
-Bi-Turbo sa direktnim ubrizgavanjem (TFSI)
-426kw (580ks), 650 Nm  :shock:
-0-100 km/h 4,5sec/4,6sec
-0-200 km/h 14,5sec/14,9sec
-max.brzina blokirana na 250km/h , uz doplatu 280 km/h
-6-stepeni tiptronic
-serijske kocnice na prednjoj osovini sa 6 klipa po celjusti i 390 mm rupicastim i plivajucim diskovima, uz doplatu se dobijaju keramicke plocice i 420mm diskovi.

RS6 PLUS

Pored toga sto mu je blokada maksimalne brzine podignuta na 303 km/h i sto je dobio oznaku (znacku) na srednjoj konzoli, RS6 Plus se mogao poruciti u dve varijante opreme:

RS6 Plus / sport paket

-redni broj limitirane serije na srednjoj konzoli
-max.brzina 303km/h
-Aluminijum-gus felne 9,5x20 sa gumama 275/35-ZR20
-Designpaket Carbon u motornom prostoru
-sportsko vesanje "plus"
-instrument tabla oblozena kozom
-patosnice sa RS6 natpisom

RS6 / Audi exclusive Paket

U sustini sve kao sport paket stim sto su ovde kontrolna tabla i unutrasnjost bili presvuceni ekskluzivnom Valcona kozom.

RS6 Avant

Slika
Slika

RS6 Limuzina

Slika

RS6 Plus

Slika

RS6 Motor

Slika

RS6 Enterijer

Slika

RS6 Plus enterijer

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S4 B7 (2004–2009) 

S4(B7)se pojavljuje krajem 2004god. u okviru facelifta modela B6,i to kao limuzuina i avant.
Tek pocetkom 2006god. se pojavljuje kabriolet zbog cega se i preklapa proizvodnja modela B6 i B7.
U uporedjenju sa predhodnikom promenjen je dizajn i vesanje dok je motor ostao isti sa 253 kw (344ks) i bio je serijski isporucivan sa 6-brzinskim manuelnim menjacem i opcionalno automatikom.
Samo detalji kao sto su drugacija maska hladnjaka, aluminijumski retrovizori ,izbocene lajsne na vratima i 4 ovalne izduvne cevi su ga razlikovale od obicne A4-orke.
Osnovni model kostao je oko 54000evra (Avant ca.55000evra a cabriolet 62000evra)

S4 Avant

Slika

S4 Limuzina

Slika

S4 Cabriolet

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

RS4 (Typ B7)

Posle cetvorogodisnje pauze , sredinom 2005god. pojavljuje se opet RS4 na bazi B7 modela.
Sredinom 2006god. slede Avant i Cabriolet.
Razlike u odnosu na klasican A4 bile su sledece:
-Instrumenti sa drugacijim cajgerima i digitalni merac temperature ulja
-"odseceni" volan i aluminijumske pedale
-"kadice"
-prosireni rubovi
-drugaciji branici
-aluminijumski retrovizori sa dvodelnim drzacima
-ovalne izduvne cevi

Sa novim 4.2l V8 motorom Audi po prvi put ulazi u svet motora sa velikim obrtajima(blokada na 8250 min−1)
Do ovog momenta su RS modeli uvek posedovali turbo punjace.
Ovog puta bez turbine sa direktnim ubrizgavanjem (FSI) dostize snagu od 309kw (420ks), i obrtni momenat od 430Nm.
Za razliku od predhodnika ovde je ugradjen asimetrican odnos rapodele snage i to 40% prednja osovina a 60% zadnja.
Ugradjivan je samo manuelni menjac sa 6 brzina.
Kako RS6 tako i ovaj model poseduje Dynamic Ride Control (DRC) vesanje.
Cene su se kretale od 71.700evra za Limuzinu,73.350 za Avanta i 85.050 za Cabrioleta.
Od avgusta 2007-e se RS4 limuzina mogao dobiti u dva stilska paketa i to Stylepaket Black kod kog je okvir maske bio crn ,kao i ostatakvozila, umesto hroma i Stylepaket White gde je okvir bio beo , takodje kao ostatak vozila.
Oba paketa dobila su "plus" vesanje i blokadu maksimalne brzine koja je podignuta na 280km/h

RS4 Avant

Slika

RS4 Limuzina

Slika

RS4 Cabriolet

Slika

RS4 Stylepaket Black

Slika

RS4 Stylepaket White

[URL=http://img690.imageshack.us/i/audirs4b7 ... twhit.jpg/]Slika[/URL

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

S3 8P  (od2006)

Druga generacija S3-ke imala je snagu od 195kw(265ks)
Zajedno sa faceliftom aprila 2008god. pojavio se i S3 sa petoro vrata „Sportback“(8PA) .
Krajem 2008god. dobija i S tronic menjac.
S3 je fabricki imao 18" alu felne sa gumama 225/40, bi-xenon svetla, kao i aluminijumske retrovizore sto je vec tipicno za Audijeve S modele.

Tehnicki podaci:
1984ccm,TFSI,195kw(265ks),o-100 3vrata 5,7 s (5,5 s)/5vrata 5,8 s (5,6 s)*,Blokada na 250km/h

*-U zagradama je ubrzanje sa S-tronic

S3 od 2006

Slika
Slika

S3 od 2008

Slika

S3 Sportback

Slika
Slika

S3 unutrasnjost

Slika

dejan_bagzi
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1184
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Nis
Kontakt:

Odg: svi S i RS modeli

Post od dejan_bagzi » 9 years ago

TTS (od 2008)

Juna 2008god.se po prvi put zvanicno pojavljuje oznaka TTS na ovom modelu, mada je 1999god.TT Roadster formalno nazvan TTS sto nije imalo povezanosti sa S modelima i performansama.
Kao i kod ostalih S  modela i kod TT-a ima izmena na branicima i pragovima,sada vec tradicionalni aluminijumski retrovizori,4 ovalne izduvne cevi.
U izduvu se nalaze "klapne"koje sluze da se u nasljenim mestima smanji buka vozila.
ESP se moze stelovati u dva stepena ali se nemoze potpuno ugasiti.
Farovi su dobili LED dnevna svetla sa po 12 LED sijalica.
Pored 6-brzinskog manuelnog menjaca opcija je i S-tronic.
TTS je dobio i znatno veci kocioni sistem od slabijih modela.
Serijski je ugradjeno sportsko vesanje Magnetic-Ride.
Izduvni sistem i Turbo su optimizirani tj. povecani.

Tehnicki podaci:
1984 cm³,TFSI, 200kw(272ks), 0-100 5,4sec.,350Nm,

TT RS(od 2009)

U prvom kvartalu 2009god.predstavljena je najjaca verzija  TT-a.
Napokon je opet jedan Audijev coupe dobio motor sa rednih pet cilindara  :D koji uz pomoc turbo punjaca razvija zavidnih 250kw(340ks).
Razlikuje se po sjajno crnoj masci hladnjaka, vecim otvorima u prednjem braniku, difuzoru pozadi sa dve velike ovalne izduvne cevi,spojleru na prtljazniku i vecim kocnicama.
U levoj izduvnoj cevi je ugradjena klapna posle cijeg se otvaranja intenzivnije cuje fantastican zvuk motora.
Pritiskom na dugme moze se povecati osetljivost pedale gasa.
Po zelji kupca mogu se dobiti  sportske "kadice".

Tehnicki podaci:

2480cm³, TFSI,250kw(340ks),0-100 4,6(coupe)4,7(Roadster), max.brzina blokirana na 250km/h (uz doplatu 280)

TTS coupe

Slika

TTS Roadster

Slika

TT RS coupe

Slika

TT RS Roadster

Slika

Odgovori

Povratak na “Audi istorijat”