UrS4 2.2T 1994

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

Evo da ga malo predstavim, prvo kad san ga kupija bija je malo problematićan pa smo ga ciloga rastavili, pa smo ustvrdili da je mototr u malo većem šoku pa smo ga zaminili, pa je bilo rastavljanja kabine cile radi kilera grijanja, i na kraju su došli trapovi koje sam potpuno zaminija, evo sad malo slika pa ću kasnije nabacit još

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika



Korisnikov avatar
tiCo
Audi fanatic
Audi fanatic
Postovi: 915
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Podgorica - Crna Gora
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od tiCo » 8 years ago

bravo bravo..samo naprijed
loooord of the rings

Korisnikov avatar
RADE
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1405
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Arandjelovac

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od RADE » 8 years ago

U kompletan proekat od pocetka.
Bice ovo zanimljiva prica.
Fuck new model car I,m riding old School  !!!

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

i onda kad se završija prije nego san ima jedan fjasko s njime

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Korisnikov avatar
jevrem
Administrator
Administrator
Postovi: 8258
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Smederevska Palanka
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od jevrem » 8 years ago

Lepo, lepo!
Samo moj ti je savet da izbacis onu pecurku i da vratis fabricku kutiju sa mozda K&N panelnim filterom. Ovako ces samo gubiti na snazi cim se zagreje motorni prostor, bez obzira sto si stavio zastitnik od toplote. Veruj mi to pricam iz iskustva.
Audi A3 1.8T 1997. 110kw

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

neboj se frende iman ja iskustva isto jako sa njima, ima on dovoljno ledenoga zraka i dovod u gljivu i zaštitu, pogledaj malo bolje

Korisnikov avatar
jevrem
Administrator
Administrator
Postovi: 8258
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Smederevska Palanka
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od jevrem » 8 years ago

Pogledao sam ali opet je dosta blizu turbine. Ja sam bas zbog toga kod mene ubacio BMC CDA filter. Koliko god ti doveo hladan vazduh i stavio tu zastitu, temperatura u motornom prostoru je ogromna, a pogotovu u blizini turbine. Sve je OK dok se ne zagreje motor na radnu temperaturu, a onda pocinje da gubi snagu. Isto mi se desavalo i na V6 2.8 i na 2.2 turbo. Na oba auto sam dovukao hladan vazduh sa maske haube i napravio stitnik ali nije bas mnogo pomoglo.
Audi A3 1.8T 1997. 110kw

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

neznam ja nisan nikakvu razliku primjetija, a od kojeg ti je materijala taj bmc filter

Korisnikov avatar
jevrem
Administrator
Administrator
Postovi: 8258
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Smederevska Palanka
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od jevrem » 8 years ago

od karbona je kuciste filtera
Audi A3 1.8T 1997. 110kw

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

premda sumnjam o tome da je od karbona stvarno, ali evo ti malo šta samo wiki kaže o remo provodljivost karbona

Each carbon filament thread is a bundle of many thousand carbon filaments. A single such filament is a thin tube with a diameter of 5–8 micrometers and consists almost exclusively of carbon. The earliest generation of carbon fibers (i.e., T300, and AS4) had diameters of 7-8 micrometers[2]. Later fibers (i.e., IM6) have diameters that are approximately 5 micrometers[2].

The atomic structure of carbon fiber is similar to that of graphite, consisting of sheets of carbon atoms (graphene sheets) arranged in a regular hexagonal pattern. The difference lies in the way these sheets interlock. Graphite is a crystalline material in which the sheets are stacked parallel to one another in regular fashion. The intermolecular forces between the sheets are relatively weak Van der Waals forces, giving graphite its soft and brittle characteristics. Depending upon the precursor to make the fiber, carbon fiber may be turbostratic or graphitic, or have a hybrid structure with both graphitic and turbostratic parts present. In turbostratic carbon fiber the sheets of carbon atoms are haphazardly folded, or crumpled, together. Carbon fibers derived from Polyacrylonitrile (PAN) are turbostratic, whereas carbon fibers derived from mesophase pitch are graphitic after heat treatment at temperatures exceeding 2200 C. Turbostratic carbon fibers tend to have high tensile strength, whereas heat-treated mesophase-pitch-derived carbon fibers have high Young's modulus and high thermal conductivity.

šta znaći da jako provodi toplinu, pa se samo zapitaj jeli joj bolje dati da sloodno diše i dovesti joj cjev gori koja kupi zrak, premda opet kažem da sumnjam da je od carbona, jer je vjerovatno od plastike neke i smao je prisvućena imitacijom karbona šta je još gore

Korisnikov avatar
jevrem
Administrator
Administrator
Postovi: 8258
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Smederevska Palanka
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od jevrem » 8 years ago

http://www.bmcairfilter.com/VisDetail.asp?ID=203
http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp
Ovo su linkovi od bmc filtera koji sam ja stavio.

a sto se tice samog kucista mozda je neka vrsta plastike sa dodatkom karbona nisam siguran. ali ono sto sam siguran da mi auto mnogo bolje ide nego sto je isao kada je imao K&N pecurku. Razlika je primetna u samoj voznji, sto znaci da razlika nije bas mala.
Audi A3 1.8T 1997. 110kw

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

jevrem napisao: http://www.bmcairfilter.com/VisDetail.asp?ID=203
http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp
Ovo su linkovi od bmc filtera koji sam ja stavio.

a sto se tice samog kucista mozda je neka vrsta plastike sa dodatkom karbona nisam siguran. ali ono sto sam siguran da mi auto mnogo bolje ide nego sto je isao kada je imao K&N pecurku. Razlika je primetna u samoj voznji, sto znaci da razlika nije bas mala.
nevirujen da tu ima ikakvoga karbona, ali ja nisan osjetija nikakvu razliku ni sa gljivom ni sa standarnim filterom, a i prova san jedanput bmc, tako da ono

Korisnikov avatar
Ante_Ši
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 24
Pridružio se: 8 years ago
Lokacija: Šibenik
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od Ante_Ši » 8 years ago

a i evo slika nakon udesa kad smo ga stavili na 19

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Korisnikov avatar
jevrem
Administrator
Administrator
Postovi: 8258
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Smederevska Palanka
Kontakt:

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od jevrem » 8 years ago

MOzda BMC nije doneo neki dobitak na snazi, ali sigurno znam da je pecurka doprinela gubitku snage.
A da bi se uopste osetila neka razlika na promeni filtera moralo bi da ce radi i na mapama u ECU. Jer na fabrickim mapama stavljanje takvog filtera umesto fabrickog nema nekog efekta.
Audi A3 1.8T 1997. 110kw

Korisnikov avatar
RADE
Audi opsesion
Audi opsesion
Postovi: 1405
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Arandjelovac

Odg: UrS4 2.2T 1994

Post od RADE » 8 years ago

Mnogo mi se svidja ovaj karbon po vratima i  unstrument tabli.
Reci mi ako si lepio foliju dali je preko stavljen i sloj laka?
Fuck new model car I,m riding old School  !!!

Odgovori

Povratak na “S4 1991-1994 c4 typ 4A (urs4)”