audi S3 8L - Ghunter

Korisnikov avatar
Nemanja
Administrator
Administrator
Postovi: 15292
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: audi S3 8L - Ghunter

Post od Nemanja » 1 year ago

Druze svaka tebi cast!
Ovde su reci suvisne...

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока


Audi A6 C7
viewtopic.php?f=195&t=7361

Audi A1
viewtopic.php?f=178&t=8092

EX:
Audi A4 B8.5 2012
Audi A6 C6 2011
Audi A3 8P 2004
Audi A6 C5 2002
Audi A4 B5 2000

highlander
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 40
Pridružio se: 2 years ago
Lokacija: Celje - Slovenija
Kontakt:

Re: audi S3 8L - Ghunter

Post od highlander » 1 year ago

Evo napravljen je bio veliki servis, manje više zamijenjen kompletan ovjes na kolima i tako sam cruzao tog ljeta sve dok jednim slučajem ne primetim da meni radi samo prednji pogon to jest pogon samo na prednje kotače , a stražnji ne radi. Nije mi gorjela nijedna lampica na urici a ni tester nije pokazivao ništa, znači sve ok ali pogon na stražnje kotače nije radio. Skinem haldex pumpo da bi pronašao kvar ...
Slika

... ok, da bi imao kliješta sa kojima se rastavlja konektore bilo bi ok, ali nemam, pa sam išao linijom najmanjeg otpora i sekao žice ...
Slika

... jedan od mogučih kvara mogala bi biti ova mriježiica, da bi bila zapunjena nekim smečem od ulja ali u mom primjeru nije to bio razlog, jer je ta mriježica bila čista ...
Slika

... skinemo oba O-ringa ...
Slika

... pa odšarafimo ove tri torx šarafe ...
Slika

... dva od njih držita mrežicu ...
Slika

... kad odšarafimo poslijednjeg, možemo skinuti taj dio haldex pumpe. Ne treba si ništa označivati, jer se može složiti samo na jedan način, znači ne može se ništa pogrešno sastaviti ...
Slika

... pa opet tri torx šarafa, koji drže taj dio haldex pumpe ....
Slika

... taj dio izgleda ko neka distanca i ovaj dio se ne može pogrešno sastiviti, jer i on ide samo u jednom položaju ...
Slika

... a na drugoj strani imaju ovi torx šarafi O-ring ...
Slika

... sad skinemo ova dva zupčenika ...
Slika

Slika

... i još poslijedni torx šaraf kojeg moramo odšarafiti ...
Slika

... da bi mogli skinuti taj poslijedni dio haldex pumpe ispred elektromotora ...
Slika

... sa druge strane opet jedan i poslijedan veliki O-ring ...
Slika

... do tu ništa neobično, sve u najboljem redu, ništa šta bi moglo biti uzrok bilo kakvom kvaru.

... i eto nas kod elektro motora. Moram priznati, da mi je tu več bilo jasno o čemu je stvar i šta je uzrok kvara jer sam nanjušio miris zapaljenih "krtačica" elektro motora ali idemo lagano dalje ...
Slika

... u ovoj sam fazi prvi put pomislio da bi ipak bilo najbolje da ovaj motorčič odnesem nekom stručnjaku pa nek on to sredi ...
Slika

... ipak znatiželja bila je prevelika, pa sam odlučio iči dalje sam. Ove "zatiče" teba otvoriti ...
Slika

... sa obe strane motora ...
Slika

... to be continued ...

highlander
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 40
Pridružio se: 2 years ago
Lokacija: Celje - Slovenija
Kontakt:

Re: audi S3 8L - Ghunter

Post od highlander » 1 year ago

Slika

... kad sam skinuo ove dvije zaštite motorčiča, odmah sam video u čemu je problem ...
Slika

Slika

... izvučemo van unutrašnji dio motorčiča ...
Slika

Slika

... pa bilo bi i čudo da bi ovo radilo kako treba. Inače moram da kažem, da motorčič je radio, jer sam ga konektao na + i - prije razstavljanja ali je radio sporo i jedva čujno ...
Slika

Slika

... sve ljepo oprano i očiščeno da se lakše vidi šta i kako dalje ...
Slika

Slika

... "krtačke" ili kontaktori koliko njih je još ostalo ...
Slika

... jako malo ...lol ...
Slika

Slika

... imao sam neke "krtačice" od nekih stvari koje sam bacio, a ne znam ni sam zašto sam iz tih stvari izvadio sve ove dijelove ...
Slika

... evo ove su bile od jednog biaxa, kojeg sam rastavio i odgovarale su po dužini i visini samo ne po širini ali je to najmanji problem srediti, jer se samo ošmirglaju šmirgel papirom i to je to. Sjele su ko tata na mamu (ili susjedu) ...
Slika

... sve lijepo sastavljeno i motrčič radi ko turbo. Jedva sam ga u ruci zadržao kad sam provjerio da li radi ...
Slika

... složeno i sve ostalo ...
Slika

... izmedju sam posjetio prijatelja koji ima kliješta za rastavljanje vag pinova, pa mi je rastavio to, da ja mogu lakše spojiti sa lemljenjem ...
Slika

Slika

... voila, sastavljeno, radi ko novo ...
Slika

Troškovi materiala za popravljanje haldex pumpe nisu veči od cca 5-7€, znači novi O-ringovi (trije mali i trije veliki) i "krtačice" koje ne koštaju više od 3€ (ako bi se ih moglo kupiti bilo gde ali se ne može ni na ovlaštenom), naravno to su troškovi samo materiala brez rada . Pumpa radi ko nova, tiho i snažno pa bi sad stvarno voleo čuti "stručnjake" sa ovlaštenog, otkud njima cijena 500€ za novu haldex pumpu (kod nas u sloveniji u to vrijeme je toliko koštalo na ovlaštenom, da ti zamijene haldex pumpu) naime u ovlaštenom neče vam zamijeniti ove male dijelove, nego če vam zmontirati novu kompletno haldex pumpu i nije njih ni briga šta je uzrok ne radu pumpe - žalostno.

highlander
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 40
Pridružio se: 2 years ago
Lokacija: Celje - Slovenija
Kontakt:

Re: audi S3 8L - Ghunter

Post od highlander » 1 year ago

Eto kad čovjek pomisli, da je sve sredio i da je na redu samo vozanje gore dole, bar za neko vrijeme, odmah novi kvar .... Poslušnost je otkazala gumi puša na stražnjem dijelu .....
Slika

... ajmo opet akcija (ko zna po koji put ali znam da nije poslijednJi) lol ...
Slika

... zbog zamijene tih gumi puša ne bi bilo potrebno skidati kompletan haldex ali sam morao naštelati stražnji most (za 3mm u lijevu), pa mi je bilo lakše da sve skinem ...
Slika

... kao u večini primjera i tu vam je potreban specialni alat, kojeg naravno nemam ali smo ga napravili, kako bismo uspjeli izvući stare gumi puše ...
Slika

Slika

... ide i bez tog alata ali treba onda skinuti kompletan rukavac, šta znači i demontažu zavornih cijevi pa onda ili hamerom ili hidrauličnom prešom izvaditi te gumi lagere ...etc .... ima puno više posla, a s ovim ide jednostavnije i brže ...
Slika

... i nove na mjestu ...
Slika

Slika

... i tako sve četiri, završeno - idemo dalje :) ...
Slika

Ajde, da kažemo po koju riječ o tim famoznima gumi pušama. Ovakve su puše ugradjivali u trojke sa quattro pogonom do godine 2000 (možda još u koji model, to ne bi znao), znači ugradjene su bile u prefacelift model, nakon što su skužili, da su ove gumi puše jedan veliki fail i maknili ih iz proizvodnje, te umjesto njih počeli ugradjivatI obične gumi puše, koje se ponašaju mnogo bolje. Evo ta je puša bila u mom audiju ...
Slika

Slika

... na prvi pogled ništa posebno ali kad ih razstaviš, vidiš neke gluposti ...
Slika

... kad skinemo taj limeni dio, zapazimo, da ima iznutra nekakav utor (kanal), po kome se kreče ta puša. Pošto je okrugla, to ji omugolčava kretanje u sve smijeri do neke mjere naravno ali dovoljno za rad na avtomobilu ...
Slika

... problem nastaje, jer se s vrijemenom ona zaštitna guma (nazovimo ju manžeta) ošteti, dobija razpuke ... nema sad veze šta još, pa propušta vodu, sol, prašinu u unutrašnjost. Posledica je više nego logična, dodje do korozije i to otežava kretanje puše po utoru, nakon čega ona posle nekog vrijemena postaje statična (više se ne kreče) ali pošto vilice još uvijek rade gore dole tekom vožnje, dodje, da ove puša posle nekoliko vrijemena statičnosti izpada iz utora u kome se kreče. Puša pada ili naprijed ili nazad što se odmah primjeti kad je pogledamo i vidimo da nije na srijedini ...
Slika

Slika

Slika

... evo usporedbe jedne puše koja više nije radila i jedne koja je još bila dobra ...
Slika

... kod mene tri su bile još ok ...
Slika

... to je taj utor (kanal) po kome se kreče puša ..
Slika

... usporedba sa utorom koji je još bio ok ...
Slika

Znači ove gumi puše uopšte nisu gumi puše, jer guma koja je na njih služi samo ko manžeta na krajevima puše. I ove puše bi bile vjerovatno zauvjek, da bi inženijeri stavili jedan nipel za podmazivanje, pa bi svake godine jedan ili dvaput gurnuo malo sviježe masti unutra i to bi radilo zauvjek ali naravno to nisu napravili. Bez panike, ovakve su puše maknili iz proizvodnje, jer je bilo previše kvarova zbog njih širom svijeta i više ih nije moguče kupiti.

Korisnikov avatar
Y888
Audi Beginner
Audi Beginner
Postovi: 41
Pridružio se: 4 years ago
Lokacija: Chicago
Kontakt:

Re: audi S3 8L - Ghunter

Post od Y888 » 1 year ago

Koja je cena da se uradi kompletan veliki servis(svi kaisevi,spaneri,roleri,vodena pumpa,termostat i sta jos ide..) u ovlascenom servisu u slo i u srbiji?
Svidja mi se S3 mozda ga i uzmem pa zato pitam.
S8 2002
Slika

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovora
    Pogledano
    Poslednji post

Povratak na “S3 1999-2003 typ 8L”