od Bukovac » 11 years ago
Da malo pojasnim Audija

.Audi A6,1995 godiste,od opreme poseduje-automatsku klimu,el.podizace prednjih stakala,el.podizace zadnjih stakala,servo,ABS,el.retrovizore.Radio je Panasonic plavi displej sa crvenim dugmicima pa se uklapa u noc kad se svetla upale i osvetli unutrasnji deo

,fabricki zvucnici u prednjim vratima po 2kom.,i na takozvanoj zadnjoj polici po 2kom,i sasvim solidno ozvucenje za voznju.Alu felne su fabricke 15"i to svih pet.Akumulator star 5meseci,pod garancijom,Bosch,nisu se bas pokazali ali videcemo ;)Unutrasnjost je sacuvana max.nema lomova,iscesanog,istrosenog,svako dugme radi i sve je u funkciji,nebo kao novo,tapacirunzi,gume Kleber sve cetiri,beli migavci napred i nazad,bocni su orange,ali zamenicemo ih

.Trapovi odlicni,kocnice takodje,moracu da uradim reparaciju letve volana,nije hitno ali uradice seNakon kupovine uradicu zatamnjivanje zadnjeg dela auta 60%,prednji branik ima blago cesanje sa leve strane i zadnji mali udarac kao nokat,pa ce to da se resi i potom poliranje celog auta da se dobije jos vise sjaja.U unutrasnjosti ce da se zameni koza rucne kocnice,a onda cu i da zaemnim kozu menjaca iako je i jedna druga dobra,mada ja volim detalje i da je kao novo sve,a to imam i cilj da ga doteram da bude tip-top

.Uradjen je veliki servis pre nekoliko km i kilometraza na njemu je 325000km da zaokruzim

.Najveci problem je to sto ne radi na gorivo,poseduje elektronsku K-glavu-sivu,proverena mu je pumpa za gorivo,i ispravna je,e sad sta je ne znam,mozda injektori,mozda sama glava.Potrosnja plina je oko 9-10l otvoreno,a grad 12-13l,uglavnom sa zadovoljan sa potrosnjom i sa tim 2.0 motorom lepo se nosi karoserija koja ipak ima kg.Medjutim pojavio se sad jedan problem oko rada na plin.Radio je na leru oko 1000-1050 o/min.,medjutim od pre par dana poceo je da radi na 1000-1050 o/min. i onda padne na 300-400 o/min.,cak kad usporavam pred raskrsnicu znao je i da se ugasi.Bio kod majstora,pokusavao je covek 3h da proveri sto treba i nista nije uspeo.Skidao rasplinjac,zamenio nove gumice,vratio,nista,crevo koje ide od rasplinjaca do gumene grane od K-glave skinuo,zadihtovao ponovo i onda radi dobro na leru na 1000o/min. i tako 2-3min,pa padnu opet obrtaji.U voznji nema nicega sve dobro radi,vuce motor kako treba,prima gas u 5.brzini sa 30km/h,probao ga do 170km/h i sve sasvim je normalno jedino rad na leru je problem.Kad je motor hladan auto upali bez problema,ali ne moze da radi recimo na 900-1000 o/min.vec moram malo da ga provozam da radna temperatura se podigne pa tek onda zna da radi tih nekoliko minuta ok.Jedino me to zabrinjava

Da malo pojasnim Audija :).Audi A6,1995 godiste,od opreme poseduje-automatsku klimu,el.podizace prednjih stakala,el.podizace zadnjih stakala,servo,ABS,el.retrovizore.Radio je Panasonic plavi displej sa crvenim dugmicima pa se uklapa u noc kad se svetla upale i osvetli unutrasnji deo :),fabricki zvucnici u prednjim vratima po 2kom.,i na takozvanoj zadnjoj polici po 2kom,i sasvim solidno ozvucenje za voznju.Alu felne su fabricke 15"i to svih pet.Akumulator star 5meseci,pod garancijom,Bosch,nisu se bas pokazali ali videcemo ;)Unutrasnjost je sacuvana max.nema lomova,iscesanog,istrosenog,svako dugme radi i sve je u funkciji,nebo kao novo,tapacirunzi,gume Kleber sve cetiri,beli migavci napred i nazad,bocni su orange,ali zamenicemo ih ;D.Trapovi odlicni,kocnice takodje,moracu da uradim reparaciju letve volana,nije hitno ali uradice seNakon kupovine uradicu zatamnjivanje zadnjeg dela auta 60%,prednji branik ima blago cesanje sa leve strane i zadnji mali udarac kao nokat,pa ce to da se resi i potom poliranje celog auta da se dobije jos vise sjaja.U unutrasnjosti ce da se zameni koza rucne kocnice,a onda cu i da zaemnim kozu menjaca iako je i jedna druga dobra,mada ja volim detalje i da je kao novo sve,a to imam i cilj da ga doteram da bude tip-top :D.Uradjen je veliki servis pre nekoliko km i kilometraza na njemu je 325000km da zaokruzim ;).Najveci problem je to sto ne radi na gorivo,poseduje elektronsku K-glavu-sivu,proverena mu je pumpa za gorivo,i ispravna je,e sad sta je ne znam,mozda injektori,mozda sama glava.Potrosnja plina je oko 9-10l otvoreno,a grad 12-13l,uglavnom sa zadovoljan sa potrosnjom i sa tim 2.0 motorom lepo se nosi karoserija koja ipak ima kg.Medjutim pojavio se sad jedan problem oko rada na plin.Radio je na leru oko 1000-1050 o/min.,medjutim od pre par dana poceo je da radi na 1000-1050 o/min. i onda padne na 300-400 o/min.,cak kad usporavam pred raskrsnicu znao je i da se ugasi.Bio kod majstora,pokusavao je covek 3h da proveri sto treba i nista nije uspeo.Skidao rasplinjac,zamenio nove gumice,vratio,nista,crevo koje ide od rasplinjaca do gumene grane od K-glave skinuo,zadihtovao ponovo i onda radi dobro na leru na 1000o/min. i tako 2-3min,pa padnu opet obrtaji.U voznji nema nicega sve dobro radi,vuce motor kako treba,prima gas u 5.brzini sa 30km/h,probao ga do 170km/h i sve sasvim je normalno jedino rad na leru je problem.Kad je motor hladan auto upali bez problema,ali ne moze da radi recimo na 900-1000 o/min.vec moram malo da ga provozam da radna temperatura se podigne pa tek onda zna da radi tih nekoliko minuta ok.Jedino me to zabrinjava :(