A4 B7 2.0 tdi obrtaji

glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 318
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od glogi » 1 week ago

Veruj mi da se ne secam.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока




Korisnikov avatar
subic
Sponzor
Sponzor
Postovi: 455
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od subic » 1 week ago

Sastrugao i izduvao kompresorom pa je ispalo napolje.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
samurai1974
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 850
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Niš, Medijana
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od samurai1974 » 1 week ago

U bem ti pa ovo zapuseno do daske. *afraid*
Da li bi ovo i koliko resila recimo dekarbonizacija i/ili sprejevi za ciscenje usisnih sistema?

Korisnikov avatar
subic
Sponzor
Sponzor
Postovi: 455
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od subic » 1 week ago

Tesko, ja ne verujem u dekarbonizaciju.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
samurai1974
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 850
Pridružio se: 3 years ago
Lokacija: Niš, Medijana
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od samurai1974 » 1 week ago

Pojma nemam, ja sam radio dekarbonizaciju ali nesto nisam video razliku verovatno zato sto mi je auto i pre toga isao ekstra. :)
U sat emisiji su testirali dekarbonizaciju i kao razlika na valjcima i do 5% e sad ko ce ga znati. Ovo kao na prethodnim slikama sigurno ne bi mogla da resi samo dekarbonizacija.

glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 318
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od glogi » 1 week ago

+1 protiv dekarbonizacije, radio, 0 bodova.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
subic
Sponzor
Sponzor
Postovi: 455
Pridružio se: 9 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od subic » 1 week ago

Samo privremeni utisak, tako kazu koji su testirali. Prvih par desetina, stotina km se nesto oseti.
Siguran sam da odvozam 150 180km/h jedno 100km, ili forsiranja magistralom, bolje bi isao auto jedno vreme nego posle dek. Plus je dosta skupo(za 4000din ocistis isisnu fizicki i egr), a skupo je jer su masine skupe a placa se magla bukvalno ( vodena para).

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока




glogi
PUNOPRAVNI ČLAN
PUNOPRAVNI ČLAN
Postovi: 318
Pridružio se: 5 years ago
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od glogi » 1 week ago

Bukvalno par desetina km se mozda oseti, il se jednostavno istrpipujes kao jeste bolke je nesto, posto ocekujes, al ustvari nista.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока


milijas
Audi Regular
Audi Regular
Postovi: 8
Pridružio se: 1 year ago
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: A4 B7 2.0 tdi obrtaji

Post od milijas » 5 days ago

rexma1301 napisao:
1 week ago
Jesi ugasio i softverski dpf i egr? Kako sada povlaci, jel se primecuje razlika?
Jesam i softverski i fizicki. Razlika je vise nego primetna, pri kretanju auto je dosta startniji, mirnije radi na leru, i tise.
Kao sto rekoh pozadi gotovo da nema ni malo dima, sad nakon 7 dana voznje gotvo da ga ni nema cak ni pri prvom paljenu.
Prosecna potrosnja se smanjila gotovo za 1 litar (sad je oko 6.5 kombinovano). Po gradu je i dalje oko 8, 9 sve zavisi od saobracaja, guzve itd.
Jedino sto mi se cini da malko slabije povlaci kada izadjem na otvoreni put i pritisnem gas do poda u D (multironic je u pitanju) kaom da osecam malo jace vibracije motora i na papucici gasa i volanu mada mi je jedan nosac motora riknuo, onaj sa senzorom, pa su i zbog toga vibracije malo jace.
Ne bih previse da ga forsiram jos uvek zbog turbine jer sam cuo da kad se izvadi dpf nema povratnog pritiska na nju pa moze da se desi da rikne ukoliko se siluje preterano.
Generalno zadovoljan sam za sad, javljacu kako se ponasa.

Odgovori

Povratak na “Dizel motori”