Molim vas da se prijavite ili se registrujete.
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

Audi Club Serbia Forum

24.10.2014. 12:17

Dobrodošli na forum Audi Club Serbia

Ukoliko postanete Punopravni član Audi kluba Srbije dobijate:

  • potpuni pristup delovima foruma koji obični članovi nemaju mogućnost pristupa
  • mogućnost postavljanja besplatnih malih oglasa na sajtu ACS-a i foruma
  • dobijanje obaveštenja o svim aktivnostima koje se dešavaju u klubu, kao i pozive na sve manifestacije koje organizuje ACS bez plaćanja ulaznica ili na manifestacije na koje je pozvan ACS
  • posete u inostranstvu recimo kao što je bila poseta Ingolstadt-u i Audi muzeju i MTM fabrici za tjuniranje Audija. U planu su još posete audijevoj fabrici u Neckersulmu i ABT fabrici za tjuniranje audija
  • velike popuste kod naših mnogobrojnih sponzora
  • velike popuste pri kupovini u Audi shop-u koji sada već poseduje veliki asortiman artikala sa znakom audija i ACS-a
  • besplatne ulaze na sajam automobila u Novom Sadu kada Audi klub Srbija izlaže svoj štand
  • grupne nabavke sa još većim popustima kod sponzora
  • i još dosta pogodnosti koje će tek naknadno biti objavljene

Članarina za godinu dana iznosi 2.000 din.

Sa njom dobijate člansku kartu sa kojom ostvarujte sve gore navedeno.

Kako postati Punopravni član Audi kluba, pogledati ovde.

Dobrodošli!
Audi klub Srbija

Autor Tema: Brzina dizel motora vs potrosnja goriva i ulja (podeljeno iz ugradnja turbine)  (Pročitano 7640 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DusanSimke

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 62
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 26
    Mesto: Aleksinac
  • Crni Gavran
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1008615582

kolko ga picis na autoputu na tako nekim daljim relacijama... konstantna voznja onako...?
« Poslednja izmena: 28.10.2010. 15:25 jevrem »
SIMKE - Audi 80 1.6 Diesel 90 godiste, Centr. brava, servo volan, 4 podizaca stakala....

Van mreže puska

  • Audi opsesion
  • *****
  • Poruke: 2423
  • Ugled člana: +29/-0
  • Godina: 31
    Mesto: Negotin

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #1 poslato: 25.10.2010. 23:23 »
130-140 ga drzim konstantno, na momente u preticanju ako vidim da mi se brze priblizava otpozadi nekad, onda predjem na 150-160 al to izbegavam da radim. Inace magistralne puteve takodje vozim sa 120 posto je ovde u ist. srbiji saobracaj 100x redji nego li centralna Srbija

Van mreže DusanSimke

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 62
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 26
    Mesto: Aleksinac
  • Crni Gavran
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1008615582

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #2 poslato: 26.10.2010. 04:16 »
pitam jer meni svi pricaju 100-120 vise ne prebacuj, dizel je to, steti motoru puno kad ga ganjas... meni i ne treba vise, ali osecam da on moze vise ko iz sale, ali ga ne teram toliko...
SIMKE - Audi 80 1.6 Diesel 90 godiste, Centr. brava, servo volan, 4 podizaca stakala....

Van mreže puska

  • Audi opsesion
  • *****
  • Poruke: 2423
  • Ugled člana: +29/-0
  • Godina: 31
    Mesto: Negotin

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #3 poslato: 26.10.2010. 10:18 »
pa iskreno nije preporucljivo, i meni kazu da ne teram, al iskreno ja ga tako vozim otkako sam ga kupio, imao sam par puta da sam ga vozio par puta u zurbi konstantan tempo 140-160 i znam da mu to steti al jbg morao sam da pozurim

racunam uradicu mu generalnu ako bas krene da trosi ulje il prestane zimi da pali, nije to toliko skupo za nas motor, a posto mi je drug majstor za ruke ce padne neki vecera :)

Van mreže Misko

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 14
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 53
    Mesto: Beograd

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #4 poslato: 27.10.2010. 13:45 »
Ako bih i ja kao novajlija mogao malo da dodam oko brzine na auto putu......
Sustina oko konstantne, relativno velike brzine na auto putu, je u broju obrtaja koji motor ima pri toj brzini.Dakle, za turbo dizel od 80 ks je sasvim prihvatljivo oko 150, a za obican dizel od 60 ks je zbog kraceg prenosa, koji je prilagodjen snazi motora,125 do 130 puna kapa.Naravno, za onaj od 54 ks je 120 prava mera.
Uostalom, merka se vidi i po temperaturi motora, kao i po potrosnji ulja. 

Van mreže puska

  • Audi opsesion
  • *****
  • Poruke: 2423
  • Ugled člana: +29/-0
  • Godina: 31
    Mesto: Negotin

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #5 poslato: 27.10.2010. 14:01 »
Misko hvala druze na dodatnim informacijama, samo molim te uzmi predstavi se cisto da ispostujemo pravila foruma.

Inace meni su npr rekli da preko 140 ne teram, s obzirom da je moj td ver. 80ks na 140 vec na oko 4000 rpm, tako da bih voleo da ako imas dodatne info na osnovu cega mislis da je 150 sasvim ok, max brzina fabricka je oko 170 ako se dobro secam.

Sto se tice temperature ona je kod mene zakucana na radnu nebitno kako ga vozio, inace sad bas kad smo isli na skup u NS-u auto je potrosio 0,3 l ulja za 860km voznje, s tim sto je magistralni put vozen oko 120, auto put 130-140, potrosnja ispod 5,5l dizela, ja prezadovoljan s obzirom da motor nije otvaran

Van mreže Misko

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 14
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 53
    Mesto: Beograd

Odg: Ugradnja turbine...
« Odgovor #6 poslato: 28.10.2010. 15:12 »
Izvinjavam se na propustu, malopre sam se prijavio!
Apropo brzine i potrosnje, evo mog iskustva od letos: isao sam na letovanje u Fetije,Turska, oko 1800 km u pravcu, sa lokalom oko 4500 km ukupno.Od toga vise od pola je auto-put, a ostatak magistralni gde se moze voziti 110-120, naravno, ako te obilje radara ne uhvati.....
Ukupno potrosio (u litar tacno, posto sam sipao gorivo na kraju do vrha) 251 litar, sto je otprilike ista potrosnja uz isti tempo kao i kod tebe.Probao sam na jednom mestu da poteram do kraja i cajger je stvarno pregurao 170, i to sa punim opterecenjem kola, ali sam brzo spustio da ne bih pogusio one iza mene.
Ako gledamo matematicki, razlika u obrtajima motora izmedju maksimuma i neke putne brzine je oko 20 procenata, sto je dovoljno bezbedno da se motor ne "prevrti", naravno, ako je kvalitetno ulje u njemu.Bar takve su bile teorije strucnjaka masinstva sredinom osamdesetih godina proslog veka......
Sto se temperature motora tice, s obzirom na spoljnu od preko 35 stepeni i potpuno opterecenje kola, bila je nesto povisena u odnosu na optimalnu voznju sa, recimo, 100 na sat.
Potrosnja ulja je bila oko 0,4 l na 1000 km......
Ja malo udavih, ali volim da razmenim iskustva sa sabracom, sta cu..... 

Van mreže puska

  • Audi opsesion
  • *****
  • Poruke: 2423
  • Ugled člana: +29/-0
  • Godina: 31
    Mesto: Negotin

potrosnja OK i kako vidim vecina stvari se poklapa sa mojim iskustvima, reci mi samo koje ulje imas u njemu ?

Van mreže Misko

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 14
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 53
    Mesto: Beograd

Lukoil sintetika SAE 5/40 cele godine. Naravno, ima 505 specifikaciju....

Van mreže crni5653

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 10
  • Ugled člana: +0/-0
  • Mesto: aleksinac

Koristim optimu 15/40 sv dali da predjem na neku polusintetiku ili sintetiku,sobzirom da mi je kockica 80 iz "86god. :-\

Van mreže puska

  • Audi opsesion
  • *****
  • Poruke: 2423
  • Ugled člana: +29/-0
  • Godina: 31
    Mesto: Negotin

crni i ja sipam isto, a preporucili mi da predjem na motul 6100+ synergie pa eto ja prenosim ako oces da auto castis malo kvalitetnijim uljem

Van mreže Misko

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 14
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 53
    Mesto: Beograd

Drage moje kolege, nemojte maltretirati turbine nasih predivnih auta sa Optimom SV 15-40! Prvo, to ulje nema neophodnu specifikaciju VW 505.00 koja je neophodna (a i pise brate, na deklu ventila) za normalan rad, pre svega turbine. Drugo, u zimskim uslovima SAE 15 je dosta visoka donja granica viskoznosti za nase podneblje.Objektivno, nije za startovanje ispod 0 stepeni. Naravno, i meni moj majstor kaze da nema frke, razbice motor to kada se startuje, ali, od toga sto motor "razbije", majstori zive......Ako se dobro secam, granica kada to ulje prestaje da bude tecno je nesto preko -20.
Ako vec zelite Optimu, tu je minimum Sint 2002, prosecno ulje inace, ali ima 505.00, naravno, sledi HC Power koji je znatno bolji itd.
Ja licno sam pre nekih 8 godina presao na Lukoil punu sintetiku, kod nas inace vrlo nepopularno ulje u poredjenju sa Castrolom, Mobilom i Valvolineom recimo.Razlog: ja sam po struci tehnolog, a drugar mi je tada radio u laboratoriji Rafinerije Beograd. Pogledao sam testove viskoznosti i isparljivosti i batalio sva druga ulja do daljeg.Odnosno, dok god cena ostaje na ovom nivou......
Naravno, sigurno je da su recimo, Mobil 1 ili pomenuti Motul 6100 bolja ulja, ali i skuplja.
I obavezno viskozitet : minimum minimuma kod nas bi trebao biti SAE 10-30 ili 40.

 

Van mreže basara

  • PUNOPRAVNI ČLAN
  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 78
  • Ugled člana: +4/-3
  • Godina: 34
    Mesto: Novi Sad
  • A6 3.0tdi quattro '09

Sa A6 2.0Tdi  Multironic 80% otvoren put, od toga auto put 50%.
Potrosnja ulja: Na 10-12.000km  po pokazivacu stoji na 1mm od maximuma...to je sa Mabanol uljem (mobil)
Sa kastorlom 505.01 mi je trosio oko 0.5L na 10.000km.
125kmh u 7. brzini 2000rpm

Van mreže crni5653

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 10
  • Ugled člana: +0/-0
  • Mesto: aleksinac

Ma ljudi, nemojte me pogrešno shvatiti ja sam auto uzeo pre mesec dana i to ulje je sipano i ostalo je pola litra za dolevanje,pa ko pita taj ne skita.Ja bih voleo da imam nešto mladje i stegnutije,ali svako se pruža koliko mu guber dozvoljava pa tako i ja,do skoro sam vozio rekorda 2.0 na plin i on nije birao šta mu se sipe i nije ni trošio, a ovo će da me osiromaši,nema da troši nema pa na par stiskanja papučice gasa nema ga litar.Pošo sam da rešavam problem ali neznam odakle da ga zadjem,merim kompresiju 27,27,27,21.kaže majstor ma dobro je to je do turbine al ja neznam oko toga ništa,ja odem kod drugog on otvori turbinu sa usisne strane kaže ima lufta oko 1-1.5mm ja probam istina ima.Odem kod trećeg koji ima delove,rastura audije, on mi nudi turbinu za 100 evra a ona sva umazana u ulje i ima možda i više lufta od moje.Drugi pa kaže imam ja pumpu to je do pumpe evo ti probaj pa ako je do nje lako ćemo se dogovoriti,i pre sat dva smo završili zamenu i ostajw da probam  i da se informišem koliko košta pumpa a koliko reglaža iste,da vidim šta mi se više isplati. :-\

Van mreže Misko

  • Audi Beginner
  • *
  • Poruke: 14
  • Ugled člana: +0/-0
  • Godina: 53
    Mesto: Beograd

Crni, ako sam dobro razumeo, auto ti guta ulje? Kakvi su rezultati posle promene pumpe? Ako je slucajno ostalo po starom, nemoj bacati pare na polovnu turbinu bez garancije. Verovatno je problem u lezaju i semeringu turbine pa je najbolje da je remontujes. Takodje postoji sansa da ti je pukla jedna uljna karika. Ima li dima kada otvoris dekl ventila?
Ima li plavog dima na auspuhu?
 

Sponzori

Sva prava zadržana © 2012 Audi Klub Srbija
Nazad na vrh