Audi Club Serbia – Balkis 06./07./08.07.2018.

Proteklog vikenda imali smo vrlo uzbudljiv raspored i malo duži put pod nogama a za to se pobrinuo niko drugi nego naš Audi Club Serbia i priredio nam nezaboravan vikend koji će mnogima ostati urezan u srcima!

Kao i 2017. godine u pitanju je Republika Srpska, nama već dobro poznata Banja Luka a preciznije da kažemo etno kompleks „Balkis“. Ovog puta novina je ta da ko je želeo mogao je ostati čak 3 dana u ovom malom seocetu i uživati u njegovim čarima!

181962-audi s 1

Audi Club Serbia – Balkis
Ovog puta smo se podelili u dva dela. Pola ekipe dolazi prvog dana dok drugi deo odlučuje da će zbog ličnih obaveza ipak doći drugog dana pa tako i mi. Put Banja luke krenuli smo 07. negde pred svitanje oko 04:00. Prelazimo granični prelaz i usledil nam je oko 240 kilometara vožnje kroz R.Srpsku i preko njenih brežuljkastih predela. Kao i mnogo puta do sada oslonio sam se na navigaciju što se na kraju ispostavilo kao kobna greška. Ona se opredelila za najkraću rutu pa me čak odlučila voditi i preko makadamskih puteva što smo u povratku ispravili uz konsultacije oko puta sa domaćinom. Na samo kilometar od odredišta navigacija me odvodi na autoput i bespotrebno pravimo 30 kilometara više. Nakon što smo se ponovo vratili na isto mesto upotrebaljavamo staru metodu, stani i pitaj. Dobijamo upute i vrlo ubrzo stižemo na naše odredište.

09:30.. Stigli smo, doručkovali i nestrpljivo čekamo ostatak ekipe koja se najavila da dolazi. Na kratko odlazim do auta da rešim sitni mehanički problem koji se pojavio tokom puta a zatim nastavljamo druženje svi zajedno. Stvari smo ostavili u apartmanima i na kratko se divimo prirodi koja tu vlada. Upravo dok smo šetali ugledasmo naše momke kako pristižu. Braća Somborci, Smederevo i Kraljevo su tu! Konačno svi na okupu!

Popodne nas je čekala jedna mala avantura do centra Banja Luke gde smo se pojavili svi zajedno u obeležjima ACS te mnogima privukli pažnju i naterali ih da se dobrovoljno prihvate mobilnih telefona te nas fotografišu onako grupno! Šetamo pešačkom zonom, odlazimo do opštine grada, sabornog Hrama Hrista Spasitelja i Banskog dvora a zatim se vraćamo i polako krećemo na ručak u Čelinac.

181963-audi s 11

Nakon obavljenog ručka i prepunih stomaka shvatamo da je večera za svega 3 sata. Previše mešanog mesa ali taj Banjalučki ćevap se morao probati! Tek kasnije shvatamo da je to ono bez čega se ovde ne može. Uvreda je otići praznog stomaka, ne jesti i ne popiti kako treba. Ipak je ovaj narod ovde jako poznat po svom gostoprimstvu i ugostiteljstvu! Brže se vraćamo u Balkis kako bi se neki odmorili i dremnuli a drugi potrošili unete kalorije kupanjem u bazenu. Na našu veliku žalost, tog dana do popodnevnih sati nas je pratilo hladno i kišovito vreme pa je voda u bazenu bila pohladna ali onim najhrabrijim to nije zasmetalo!

FOTOGRAFIJE SA SKUPA:

Stigla je i večera jako brzo. Teleča čorba u prohladne večernje sate, meso ispod sača kao i meso sa ražnja koje se okretalo pred nama i to uz kropiriće i salatu. Ovde možemo slobodno reći da su nam najviše oči bile gladne jer mesta za sve to u stomaku bilo nije. Povrh svega kao i uvek tu je bila AUDI torta! Uz muziku se jelo i pilo, pa je domaćin Raša dokazao da oni sem lokalnih autobusa imaju i jako prepoznatljive lokalne muzičke hitove. Totalna dominacija pesama Baje Malog Knindže uz koje nam se mnogi napiše i pronađoše u pesmama. Najmlađi su zaspali za stolom pre nego dočekaše da stignu u apartman i pruže se u krevet, a oni najhrabriji ostaše da broje sitne sate iza ponoći uz rakiju i predivne zvuke harmonike!

Sutradan se polako svi iskupljamo uz doručak i sabiramo utiske. Neki su nam imali problem sa mamurlukom a drugi sa nesanicom. Ovog puta sunce nas obasjava a da nam ne bude dosadno kao što je to drugog dana učinio Ivan sa SQ7 ovog puta Goran sa A6 rešio je da isproba uphill i downhill pod ne tako bezazlenim nagibom i mekanom šljunku.

Audi Club Serbia – Balkis
Kupimo stvari i napuštamo sobe. Polako se pakujemo a onda sledi najtužniji deo svakog našeg skupa. Vreme je da se pozdravimo i da se rastanemo po ko zna koji put. Opraštamo se jedni od drugih samo na kratko jer znamo da ćemo se sresti već za par meseci ponovo zajedno. Opet će se ova ekipa iskupiti, pričati, jesti, piti i provoditi! Jedan po jedan nas napuštaju i odlaze svojim putem, vraćaju se svakodnevnom životu nakon ove idile gde su sve probleme ostavili po strani ili došli da ih podele sa nama, gde smo svi kao jedan a jedan za sve!

181964-audi s 111

Vraćamo se kući prepuni utisaka pokušavajući da se setimo svakog detalja koji ćemo prepričati ali ne ide.Uvek nešto iznova i iznova pada na pamet. Svakog narednog skupa mi treba još veći automobil kako bi sve te utiske uspeo da spakujem i ponesem sa sobom kući!

Ekipo. Bilo je predivno! Čast mi je družiti se sa vama i biti deo ove velike porodice! Hvala domaćinu na savršenom odabiru mesta! Do sledećeg viđenja drugari šaljem vam puno pozdrava i neka vas samo sreća prati! Možda opet nekada na Balkisu, ljubim vas!

Kako bi postali deo ove porodice posetite: https://audizuj.se/